Producătorul francez de automobile s-a alăturat procesului de electrificare, orientându-se tot mai mult către materiale durabile în producția sa globală de mașini. În ultimele două decenii, procesul de electrificare a devenit un subiect tot mai intens, motiv pentru care tot mai multe corporații și-au anunțat ambițiile de a reduce emisiile de gaze la zero până în 2050, promițând că în scurt timp vor lansa versiuni electrificate pentru toate modelele din gamă. 

În ultimul timp, specialiștii au încercat să ofere răspunsuri la tot felul de întrebări legate de viitorul industriei auto: Cum vor aborda producătorii de automobile noua tendință și ce planuri au pentru a rămâne în topul vânzărilor? Trecerea de la motorul cu ardere internă la un propulsor electrificat nu este una ușoară, mai ales acum, când mașinile reprezintă unul dintre cele mai importante obiecte de care ne folosim zilnic.

This image has an empty alt attribute; its file name is 4.jpg

Printre alte noutăți de interes general, compania a dezvăluit, în cursul acestui an, un nou vehicul 100% electric. Spre deosebire de Renault Zoe, cel mai bine vândut automobil electric din gamă, Renault 5, a fost prezentat ca un model clasic, dezvăluind un stil ceva mai atractiv. Surse, precum thecars.ro, spun că noua generație urmează să intre pe piață abia în 2024, înlocuind modelele Honda E, Peugeot e-208 și Mini Electric.

O serie de fotografii publicate pe rețelele de socializare au surprins modelul într-un finisaj de culoare galben deschis. Deocamdată, nu se cunosc prea multe detalii despre specificațiile interioare, însă producătorul a dat de înțeles că noul model vine echipat cu o tehnologie de ultimă generație, care include un ecran al sistemului de infotainment din sticlă, afișând grafica chiar la nivelul liniei ochilor.

Să nu uităm că Renault are o istorie îndelungată pe piața de automobile, nu numai pentru designul său inovator, ci și pentru numeroasele progrese tehnologice care au rezultat cifre impresionante de-a lungul timpului. Producătorul a crescut pentru a deveni una dintre cele mai mari companii auto din lume ca urmare a alianței sale cu Nissan.